Öğrenci Kulüpleri

 

Farklı müzikler eşliğinde öğrencilerin vücutlarını koordineli kullanmaları ve estetik duygularını geliştirmek amacıyla farklı kareografiler  dahilinde haftada bir çalışmalar yapılır.

Müzik  derslerinde amaç; öğrenciye müziği sevdirmek, ritim duygusunu geliştirmek , öğrencinin ortak hareket etme becerisini ve beyin-vücut koordinasyonunun gelişmesini sağlamaktır.

beden_dersnde.jpg Öğrencilerin ; disiplinli, uyumlu, sosyal, özgüveni gelişmiş, başaracağına inanan bireyler olarak yetişmeleri için koordinasyon, özdenetim ve bedensel gelişimlerine katkıda bulunulur.

Öğrencilerin kendi bedenlerinin sınırlarını  öğrenmeleri  ve yapabileceklerinin farkına varmaları sağlanır.

Öğrenciler çamuru elleyerek şekil vermeyi ,  özgün ürünler oluşturabilmeyi deneyimler.  
  seramik2.jpg   Yaratıcılıklarını ortaya koyarak kabul görmeyi ve farklılıkları kabul etmeyi öğrenirler.

yoga_1.jpg

Öğrenciler yoga müzikleri eşliğinde esneme ve rahatlama çalışmalarıyla vücut sınırlarının farkına varır. Sabretme,  grupla birlikte hareket etme, vücutlarıyla çeşitli şekiller oluşturabilmeyi deneyimlerler.





Mutfak Katılımı Mutfak katılımı ile ; ölçü birimleri, arttırma ,  eksiltme, karıştırma ve sonucunda yeni bir madde elde etme , başlangıç, süreç ve sonuç gibi matematik ve fen öğreniminin öncül çalışmaları yapılmaktadır.

Öğrencilerin eğlenceli oyunlar yoluyla  kendilerini ve  arkadaşlarını tanımaları,  liderlik ve iletişim becerilerini geliştirmeleri, yaratıcılıklarını ön plana çıkarmaları, takım ruhu kazanmaları ve üretkenliklerini arttırmaları için çeşitli çalışmalar yapılır.

Deneyler Öğrencilerde merak  uyandırma, araştırma, sorgulama, analiz yapabilme vb. becerileri desteklemek için kendi yaşamlarında olan ancak henüz öğrenilmemiş gerçeklerin farkındalığı  geliştirilir.

Öğrencilerin eğlenceli oyunlar yoluyla  kendilerini ve  arkadaşlarını tanımaları,  liderlik ve iletişim becerilerini geliştirmeleri, yaratıcılıklarını ön plana çıkarmaları, takım ruhu kazanmaları ve üretkenliklerini arttırmaları için çeşitli çalışmalar yapılır.Yıl sonunda öğrencilerin danslı ve müzikli drama performansı Oditoryumda sergilenir.

Resim Öğrencilerin hayal güçlerini geliştirmeleri ve farklı malzemeleri değişik şekillerde kullanarak yaratıcılıklarının desteklenmesi sağlanır.  







s1.jpg  Satrancın, akademik performans ile doğrudan ilişkili olduğunu düşünmekteyiz.







 

 
< Önceki   Sonraki >
Disual Digital Visuals