Öğrencilerimizin yabancı dili sevmeleri, içselleştirmeleri, günlük yaşamla bağlantı kurabilmeleri için “Active English Learning Programı”nı uyguluyoruz. Ders programımızı okuma ve konuşmayı teşvik eden online programların yanı sıra STEAM, Mind Games, Art & Creativity, Drama gibi İngilizce yürütülen ek derslerle zenginleştiriyoruz. Anadili İngilizce olan öğretmenlerimizden aldıkları eğitim doğru telafuz ve aksan konusunda yönlendirici oluyor.
Akademik Çalışmalar
Language Arts derslerinde dil bilgisi kalıplarının günlük yaşamda kullanım şeklini öğreniyoruz. Reading Zone saatlerinde sınıflarda okuduğumuz kitapları tiyatral formlarda birbirimize sunuyoruz. Online Reading (RAZ Kids) dijital kütüphanede okuduğumuz kitaplar üzerinden drama ve eleştirel düşünme çalışmaları yapıyoruz. Writing derslerinde İngilizce bilgi ve becerileri geliştirici yazı çalışmaları yapıyoruz.
English Learning Program
STEAM, Drama, Mind Games, Arts & Creativity çalışmalarını İngilizce olarak yapıyoruz. Dil kullanımını günlük yaşamda kullanmalarına olanak sağlayan bu çalışmalar ile öğrencilerimize İngilizceyi konuşabilecekleri ortamlar sunuyoruz. Böylece kalıcı ve akıcı olmasını sağlıyoruz.
Cambridge Assesment Exams
Öğrencilerimiz ilkokulda, İngilizce okuma, dinleme, konuşma ve yazma becerilerini değerlendiren A1 Movers, A2 Flyers sınavlarını alıyor, ortaokulda da KET (A2 Key for Schools), PET (B1 Preliminary for School) , FCE (B2 First for Schools) uluslararası yeterlilik sınavlarına giriyorlar.
Etkinlikler
Quiz Show & Spelling Bee gibi yarışmalar, English Week gibi haftaya yayılan eğlenceli etkinliklerle dil becerilerini geliştiren çalışmalar düzenliyoruz. Okulumuzda açılan kitap fuarları ile İngilizce kitap okuma alışkanlığı kazandırıyoruz.
Destination Imagination Yarışması
Yaratıcı düşünmeyi teşvik eden ve yarışma dili İngilizce olan bu organizasyona öğrencilerimiz dünyanın dört bir yanından gelen öğrencilerle birlikte katılıyor. Ulusal yarışmalarda Türkiye derecelerine sahip DI Takımımız iki yıl üst üste Amerika Finali’ne gitmeye hak kazandı.